Thursday 13 June 2013

jatuh CINTA . . .






bosan-bosan , termenung sekejup . entah tetiba teringat CINTA BERUK . ops ! salah . CINTA MONYET :) . haha remaja tak pernah lepas dengan cinta monyet nii . kan kan :)

tetiba pulak teringat cerita dulu-dulu *macam dah tua jehh . haha . tapi biar lah jadi rahsia peribadi .
semenjak hati asyik berDARAH jeh , tak terniat lagi nak sayang dekat seseorang bernama LELAKI . hrm tapi suka bolehh , haha cuci mata :P

tapi sekarang , entah laa . rasa macam dah mula sayang seseorang . Selalu fikir fasal dia . Dulu penah laa rasa camni . tapi dah lama buang jejauhh . Sekarang maii balikk . haishh . gilaa laa kekadang .

Cinta ?? kekadang aku tak paham apa itu cinta . Bagii aku cinta tu selalu buat aku sakit . Entah laa , bila tak dicari datang . bila di cari entah hilang kemana . serik jugakk nak berKASIH berSAYANG-2 nii . tapii bila dah terBUKA hati ni untuk terimaa seseorang dan mula belajar mengenali dan menyayangi . pasti dipertengahan nya ada linangan MUTIARA yang tak sepatut nya gugur buat orang yang tak reti nak hargai sesuatu . 




kekadang aku cuba nak jauhkan perasaan tu . sampai orang gelarankan diri ini ANTI LELAKI . tak bermaksud pun sebegitu . serik dengan apa yang berlaku sebelum-sebelum nyaaa . bazir masa sampai lupa masa depan yang jauh lebih baikk . Tapi sekarang , aku rasa takut setelah dia dekatii aku . hrm ! hati aku mula rasa sayang dekat dia . Biar pun dia ignorean punya orang , tapii aku rasa senang dekat dengan dia.
aku takut kalau dia pergi . aishhh ! SubhanaALLAH . seksanya bila hati dah di jentik rasa kasih nii . Allah cipta setiap manusia ini berpasangan . dan setiap pasangan kita sudah di takdirkan di LUTH MAHFUZ lagii . aku redha kalau dia bukan jodoh buat ku . tapi tolonglahh , jangan pernah bagi harapan atau sayang kalau itu hanya buat aku lalai dan kecewa kelak .


~ aku ingat lagii , dia pernah cakap , dia tak boleh terlalu sayangkan aku . sebab kalau dia terlalu sayang . sakit jadi nya . begitu jugaa aku . Ya Allah , peliharalah hati dari dilukai lagii :(

                                  note : saya akan tunggu awak  ,
sebab saya sayang awak . 

No comments:

Post a Comment

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite